E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter

Magia sobotnich doręczeń, czyli akcja „Sowia Poczta”

02.11.2016, Redakcja e-logistyka.pl
Komentarze (0)

W sobotę, 22 października DHL Parcel doręczył ponad 4 tys. paczek, na które z niecierpliwością czekali fani Harry’ego Pottera w całej Polsce

Firma była oficjalnym partnerem „Sowiej Poczty” – akcji organizowanej przez DHL Parcel wspólnie z wydawnictwem Media Rodzina i serwisem Allegro.

 

Usługa doręczenia przesyłek w sobotę obecna jest w ofercie DHL Parcel od początku działalności firmy. Obecnie klienci decydują się na nią coraz częściej wiedząc, że sobota to jeden z niewielu dni, kiedy spokojnie mogą odebrać przesyłkę z rąk kuriera. Tym razem jednak doręczane paczki miały szczególny charakter nie tylko ze względu na swoją zawartość ale i fakt, że było ich zdecydowanie więcej niż zwykle.

 

 - Średnia liczba paczek doręczanych w sobotę wynosi na ogół ponad 3 000 sztuk. Tym razem jednak musieliśmy poradzić sobie z ponad dwukrotnie większą ilością, związaną z udziałem w akcji „Sowia Poczta”. Aby sprostać temu wyzwaniu przeorganizowaliśmy standardowy proces, angażując do tego przedsięwzięcia odpowiednią ilość kurierów. Cieszę się, że i tym razem świetnie sobie poradziliśmy. To znak, że nieustanny rozwój i słuchanie głosu Klientów są kluczowymi elementami sukcesu – wyjaśnia Agnieszka Świerszcz, Dyrektor ds. Operacji DHL Parcel.

 

Przygotowania do tak dużej akcji wymagały dokładnego rozplanowania sieci połączeń obejmujących całą Polskę, natomiast zakres doręczeń wiązał się z modyfikacją programów odpowiedzialnych za nadanie przesyłek. Należało przewidzieć jak przygotować terminale do obsługi dodatkowych paczek oraz ilu kurierów będzie potrzebnych w każdej z tych lokalizacji. To ogromne przedsięwzięcie, które wymagało elastyczności w działaniu oraz współpracy całej grupy doświadczonych specjalistów.

 

-To co było dla nas wyzwaniem to fakt, że baza odbiorców zmieniała się aż do dnia nadania. W związku z tym, musieliśmy być bardzo elastyczni oraz kreatywni, aby zapewnić naszym Klientom oczekiwany poziom usług. Do ostatniego momentu dopasowywaliśmy obsadę kurierów tak, aby mieć możliwość dostarczenia wszystkich przesyłek.  Oczywiście, pozostawaliśmy także w stałym kontakcie z naszymi partnerami biznesowymi, dzięki czemu udało się niemal w 100% przewidzieć ilości obsłużonych przez nas wysyłek. Dziś można już śmiało powiedzieć, że wszystko przebiegło 

Komentarzy: 0
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.