E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter

Grupa GEFCO promuje kulturę francuską w Polsce

03.11.2017, Redakcja e-logistyka.pl
Komentarze (0)

GEFCO, światowy gracz w logistyce dla przemysłu i europejski lider w logistyce dla branży motoryzacyjnej, zostało partnerem logistycznym kampanii French Touch promującej francuskie produkty, kulturę i kuchnię w Polsce

Zadaniem GEFCO będzie dystrybucja bezpłatnego magazynu La Belle Vie oraz pomoc przy organizacji gali French Touch wieńczącej akcję. Jednym z organizatorów kampanii jest Ambasada Francji w Polsce.

GEFCO jako partner kampanii French Touch odpowiada za dystrybucję 100 000 egzemplarzy bezpłatnego magazynu La Belle Vie, który we wrześniu będzie dostępny w salonach prasowych Inmedio, Relay oraz Aelia Duty Free. Znajdziemy w nim artykuły o modzie, kinie, podróżach, literaturze, technologii oraz oferty promocyjne na zakup francuskich produktów. Rolą polskiego oddziału GEFCO będzie również przygotowanie 1700 zestawów promocyjnych dla uczestników gali French Touch, która odbędzie się 14 października w Teatrze Wielkim Opery Narodowej.

„GEFCO zostało założone blisko 70 lat temu we Francji, a dziś jest globalną firmą posiadającą oddziały w 150 krajach na pięciu kontynentach. Za naszą otwartością i najwyższej jakości usługami stoi właśnie francuskie pochodzenie spółki. Nadal jesteśmy silnie związani z francuską motoryzacją, choć obecnie GEFCO to międzynarodowy operator świadczący usługi logistyczne o wartości dodanej dla firm z całego świata” – dodaje Rafał Krajewski, Dyrektor Generalny GEFCO Polska.

Grupa GEFCO powstała w 1949 roku przy fabryce Peugeot w Sochaux z inicjatywy tego producenta samochodów. Polską filię GEFCO uruchomiono w 1999 r. w Warszawie. Do dziś Grupa pozostaje liderem w logistyce dla sektora motoryzacyjnego, a jednocześnie zwiększa swoją obecność jako partner logistyczny dla firm z branży elektronicznej, meblarskiej, FMCG i innych. W ostatnich miesiącach GEFCO uruchomiło m.in. nowe połączenie multimodalne z Europy do Chin przez port w Rydze, a także stale poszerza swoją obecność i zakres usług w strefie 1520 obejmującej Rosję, Wspólnotę Niepodległych Państw, Mongolię, Finlandię i kraje bałtyckie.

Kampania French Touch to trwające ponad 4 miesiące święto Francji w Polsce. Od czerwca do 14 października odbywają się liczne wydarzenia zachęcające Polaków do francuskiego stylu życia, zaś 20 września startuje ogólnopolska akcja handlowa z licznymi promocjami. Projekt zwieńczy gala French Touch z udziałem znanych artystów i gwiazd z Francji. Organizatorami kampanii są Ambasada Francji oraz agencja Cryptone. W akcji uczestniczy wiele firm francuskich działających w Polsce.

Komentarzy: 0
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.