E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter

PROCON Indirect Forum 2017

28.02.2017, Redakcja e-logistyka.pl

W dniach 21-22.03.2017 w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbędzie się PROCON Indirect Forum 2017.Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy indirect (zakupy pośrednie) w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Kierowanie działem zakupów w firmie to w dalszym ciągu duże wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw. Nieustannie niedoceniana funkcja zakupów pośrednich w firmach powoli zyskuje na znaczeniu w świadomości przedsiębiorców i kadry zarządzającej. Sprawnie zarządzane zakupy nieprodukcyjne to nie tylko oszczędności w skali całej firmy, ale przede wszystkim wartość dodana do całej organizacji, płynąca z innowacji i efektywności prowadzonych działań zakupowych. 

Problematyka poruszana w trakcie PROCON Indirect Forum 2017 to niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami, konfrontacji najlepszych praktyk, stymulacji innowacji oraz nieprzeceniany networking.

 

ORGANIZATOR WYDARZENIA

 

 

Tematyka PROCON Indirect Forum 2017

  • Najnowsze trendy w branży zakupowej
  • Najlepsze praktyki stosowane w organizacjach 
  • Identyfikacja i zarządzanie kategoriami zakupowymi
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami
  • Budowanie idealnej przestrzeni i środowiska pracy
  • Zakupy rozwiązań IT 
  • Zarządzanie flotą

 

UCZESTNICY

Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy indirect (zakupy pośrednie) w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

  • Właściciele i Prezesi spółek
  • Dyrektorzy i Managerowie ds. Zakupów
  • Dyrektorzy i Managerowie ds. Zarządzania Flotą
  • Dyrektorzy i Managerowie ds. Zarządzania Nieruchomościami
  • Dyrektorzy Administracyjni
  • Facility Managerowie 

Reprezentujący branże:

  • Finanse i Bankowość
  • FMCG
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Farmacja
  • Firmy produkcyjne

 

PROGRAM

DZIEŃ I - PRELEKCJE I PREZENTACJE

  • Rejestracja i poranna kawa
  • Oficjalne otwarcie Konferencji
  • Wykład otwierający (EN): Creating Business Alignment Through Category Sourcing: Key Succes Factors of Category Sourcing Teams
  • Panel Dyskusyjny: Organizacja zakupowa w firmiePotrzebna czy niepotrzebna? Czyli Zakupy oczami Zarządu
  • Przerwa kawowa
  • Supplier Relationship Management: jak skutecznie wdrożyć efektywny program zarządzania relacjami z dostawcą.
  • Jak wdrożyć proces oceny dostawców w organizacji, by przyniósł on realne korzyści?
  • Lunch
  • Lease or buy – mieć czy najmować – o to jest pytanie
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Przerwa kawowa
  • Zarządzanie flotą
  • Panel Dyskusyjny
  • Podsumowanie i zakończenie
  • Cocktail networking, Klub Aviator, X piętro Hotelu Airport

DZIEŃ II - WARSZTATY

  • Professional Purchasing-The Next Step
  • Budowanie strategii zakupowej
  • Zarządzanie zakupami IT
  • Volatile Commodity Strategic Procurement: Electricity Procurement Business Game

 

 

Zapisz się do bezpłatnego newslettera!
E-LEARNING

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.