Artykuły w kategorii E-commerce - E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter
Wiadomości
Wirtualne półki pozwolą zamówić towar w sklepie i od razu przygotują go do odbioru
e-commerce | 22 lipca 2018

Pozwoli to na sprzedaż także w niedziele wolne od handlu

DPD Polska najczęściej wybieraną firmą kurierską
e-commerce | 6 lipca 2018

Według corocznego raportu nt. polskiego rynku sprzedaży elektronicznej, „E-commerce w Polsce 2018”, firmy analitycznej Gemius, najczęściej wybieraną formą logistyki zakupionego w sieci towaru jest przesyłka kurierska, natomiast najpopularniejsza firma kurierska to DPD Polska.

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru
e-commerce | 5 czerwca 2018

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach - wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej Polsce i otwiera kolejne
transport i spedycja | e-commerce | 22 maja 2018

DHL Express, wiodący dostawca i ekspert w dziedzinie międzynarodowych usług logistycznych, konsekwentnie wspiera polskie firmy w zakresie ich rozwoju na rynkach zagranicznych

Co nas czeka w e-commerce w 2018 roku?
e-commerce | 14 lutego 2018

Branża e-commerce ma za sobą bardzo udany 2017 rok. Rozwój i wzrost sprzedaży daje nadzieję, że 2018 będzie jeszcze lepszy. Czego można się spodziewać, a co można uznać za pewnik? Odpowiedzi na pytanie o e-commerce w 2018 r. udzielił Vit Endler z Virtooal.com, były Prezes Zarządu NetRetail Holding (Grupa Mall).

Poczta Polska: w 2017 roku doręczyliśmy ponad 120 mln paczek i przesyłek z produktami
e-commerce | 10 lutego 2018

Ponad 120 mln paczek i przesyłek eCommerce dostarczyła w minionym roku Poczta Polska

E-commerce w Europie - stan obecny, trendy, szanse
e-commerce | 4 stycznia 2018

Latem 2017r. Zespół ShopAlike zapytał 100 ze swoich partnerskich sklepów w 13 krajach Europy (Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Słowacja, Szwecja, Węgry, Włochy) o ich poglądy na temat rynku e-commerce na Starym Kontynencie

Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł
e-commerce | 1 listopada 2017

O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu

Polska piątym największym rynkiem handlu internetowego w Unii Europejskiej
e-commerce | 27 sierpnia 2017

W tym roku jego wartość przekroczy 40 mld zł

Według badania UPS handel elektroniczny rewolucjonizuje dystrybucję przemysłową
e-commerce | 25 lipca 2017

Dystrybutorzy przemysłowi powinni przemyśleć swoje modele biznesowe, aby utrzymać się na rynku

Szybka dostawa wprost do domu - raport Barometr e-shopper
e-commerce | 1 lipca 2017

Według raportu Barometr e-shopper najpopularniejszym sposobem dostawy zakupów internetowych w Europie jest przesyłka kurierska na adres domowy, którą preferuje aż 84% badanych internautów

Jakie są najpopularniejsze metody płatności za e-zakupy w Europie?
e-commerce | 22 maja 2017

Według badania preferencji konsumenckich Barometr E-shopper przeprowadzonego wśród internautów przez TNS Kantar dla DPDgroup najpowszechniejszą metodą płatności za e-zakupy w Europie są systemy elektroniczne, takie jak PayPal czy Alipay - korzysta z nich aż 42 proc. ankietowanych

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.